B bingo1985 New Member U.K English Hi there, Wondering how i would say "The fourth largest economic block" i have : el cuarto bloque económico más grande del mundo Does this make sense?/ Thanks
Hi there, Wondering how i would say "The fourth largest economic block" i have : el cuarto bloque económico más grande del mundo Does this make sense?/ Thanks
👁 Rayines Rayines Senior Member Buenos Aires Castellano/Argentina bingo1985 said: Hi there, Wondering how i would say "The fourth largest economic block" i have : el cuarto bloque económico más grande del mundo Does this make sense?/ Thanks Me parece bien. Espera otras opiniones, ¡bienvenido al foro! 👁 Smile :).
bingo1985 said: Hi there, Wondering how i would say "The fourth largest economic block" i have : el cuarto bloque económico más grande del mundo Does this make sense?/ Thanks Me parece bien. Espera otras opiniones, ¡bienvenido al foro! 👁 Smile :).
👁 Laztana Laztana Senior Member Aachen y a ratitos Bilbao Spain, Spanish and Basque It makes sense to me. Well done!
S Shannah Member España Lo que has dicho está bien, como opción te daría: El cuatro bloque económico más importante. Espero que te sirva 👁 Wink ;)
Lo que has dicho está bien, como opción te daría: El cuatro bloque económico más importante. Espero que te sirva 👁 Wink ;)
E ERASMO_GALENO Senior Member Lima limón Perú, Español Well done Bingo! and welcome to the forums! Regards,