N nohams Member Arabic/English Hi All, how do I say "hope you enjoyed your vacation" in French? situation is: A colleague has returned from vacation, what do I tell him? I think "bonnes vacances" is suitable when one is about to travel, right? Thanks in advance...
Hi All, how do I say "hope you enjoyed your vacation" in French? situation is: A colleague has returned from vacation, what do I tell him? I think "bonnes vacances" is suitable when one is about to travel, right? Thanks in advance...
👁 carolineR carolineR Senior Member Indian Ocean France As-tu/ Avez-vous passé de bonnes vacances ? Les vacances étaient-elles bonnes ? Comment se sont passées ces vacances ? Bien, j'espère ?
As-tu/ Avez-vous passé de bonnes vacances ? Les vacances étaient-elles bonnes ? Comment se sont passées ces vacances ? Bien, j'espère ?
👁 zaby zaby Senior Member France, région parisienne French Hello, I'd say "J'espère que tu as (or vous avez) passé de bonnes vacances" I think "bonnes vacances" is suitable when one is about to travel, right? Right 👁 Smile :)
Hello, I'd say "J'espère que tu as (or vous avez) passé de bonnes vacances" I think "bonnes vacances" is suitable when one is about to travel, right? Right 👁 Smile :)