O Olympia Member Grosseto Italian, Italy "No one will yell cut if he makes a mistake" Can you help me with the meaning of this sentence? Thanks
"No one will yell cut if he makes a mistake" Can you help me with the meaning of this sentence? Thanks
👁 Saoul Saoul Senior Member Spain, Valencia Italian Ciao Olympia, I think the are talking about shoting a movie or something. Nessuno griderà "stop" se fa un errore. This is what I get, without any further context. I hope this helps Saoul
Ciao Olympia, I think the are talking about shoting a movie or something. Nessuno griderà "stop" se fa un errore. This is what I get, without any further context. I hope this helps Saoul
S StillLearning Member Italy English - US Saoul, puoi spiegare la differenza fra urlare e gridare? E' una piu' forte dell' altra?
👁 Saoul Saoul Senior Member Spain, Valencia Italian Urlare Gridare Ciao StillLearning, per me sono sinonimi. Ho la sensazione che si urli di paura, e si gridi di rabbia, ma non penso che sia sbagliare urlare di rabbia e gridare di paura. Trovi sopra le due definizioni dal dizionario De Mauro.
Urlare Gridare Ciao StillLearning, per me sono sinonimi. Ho la sensazione che si urli di paura, e si gridi di rabbia, ma non penso che sia sbagliare urlare di rabbia e gridare di paura. Trovi sopra le due definizioni dal dizionario De Mauro.